Trendy ve vzdělávání, 2016 (roč. 9), číslo 1

TVV 2016, 9(1):37-42 | DOI: 10.5507/tvv.2016.005

METODY PRO EFEKTIVNÍ METODY VZDĚLÁVÁNÍ STUDENTŮ TECHNICKY ZAMĚŘENÝCH OBORŮ

ČEJKA Jiří
Katedra informatiky a přírodních věd, VŠTE v Českých Budějovicích, Okružní 10, 370 01 České Budějovice

Cílem je zjistit efektivnost různých metod výuky používaných pro vzdělávání studentů dopravních oborů na vysokých školách. Výuka a učení jsou dvě rozdílné skutečnosti. Nejlépe vnímaným kritériem pro zjišťování dobrého učení, je množství studentů, kteří se studiu věnují a pravidelně se účastní přednášek či jiných vzdělávacích akcí

Klíčová slova: metody výuky, vzdělávání, výuka, student, vysoká škola, učení, přednáška, metoda.

Zveřejněno: 1. červenec 2016  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
ČEJKA, J. (2016). METODY PRO EFEKTIVNÍ METODY VZDĚLÁVÁNÍ STUDENTŮ TECHNICKY ZAMĚŘENÝCH OBORŮ. Trends in education9(1), 37-42. doi: 10.5507/tvv.2016.005
Stáhnout citaci

Reference

  1. ARREOLA, R. A. Developing a comprehensive faculty evaluation system. Bolton, MA: Anker Publishing, 1995.
  2. BENSON, L., SCHROEDER, P., LANTZ, C., BIRD, M. (n.d.). Student Perceptions Of Effective Professors. Retrieved July 24, 2009. Dostupné z: www.usfca.edu/ess/sym2001/PDFbooks/
  3. BRASKAMP, L. A. Toward a more holistic approach to assessing faculty as teachers. In K. E. Ryan (Ed.), Evaluating teaching in higher education: A vision for the future. New directions for teaching and learning, 2000, 83, 109-123. San Francisco, Ca: Jossey-Bass. Přejít k původnímu zdroji...
  4. BRASKAMP, L. A., ORY, J. C. Assessing faculty work: Enhancing individual and instructional performance. San Francisco, CA: Jossey- Bass.Centra, J. A., 1993. Reflective faculty evaluation. San Francisco, CA: Jossey-Bass.
  5. Chang, T.S. The effect of system administration on faculty attitudes toward student ratings. Hualien, Taiwan: National Hualien Teachers College. 6. Cuseo, J. (n.d.). The case for student evaluation of college courses. Policy Center on the First Year of College. Retrieved May 27, 2002. Dostupné z: http://www.brevard.edu/fyc/fya/CuseoLink.htm
  6. SAJAD, S., Effective teaching methods in higher order education, [online]. [cit. 11-03-2016] Dostupné z: http://class.web.nthu.edu.tw/ezfiles/669/1669/img/1381/1.Effectiveteachingmethodsathighereducationlevel.pdf
  7. METODICKÝ PORTÁL RVP [online]. [cit. 11-03-2016] Dostupné z: http://clanky.rvp.cz/clanek/c/O/13447/PODNETY-K-VYUCE-EFEKTIVNIHO-UCENI.html/

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.