Trendy ve vzdělávání, 2016 (roč. 9), číslo 1
TVV 2016, 9(1):97-100 | DOI: 10.5507/tvv.2016.013
KREATIVNÍ UCHOPENÍ DIAGNOSTICKÝCH METOD V TECHNICKÉ VÝCHOVĚ
- Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy, Fakulta pedagogická ZČU v Plzni, Klatovská 51, 30614 Plzeň, ČR
Článek pojednává o tvořivém přístupu k diagnostickým metodám v technické výchově. Poukazuje na různé podoby pedagogické kontroly, funkce hodnocení, zaměřuje se na způsoby hodnocení praktických činností v technické výchově. Konkretizuje některé negativní prvky v hodnocení výsledků pracovní činnosti žáků, uvádí podněty pro zlepšení hodnocení.
Klíčová slova: diagnostické metody, hodnocení praktických činností
Zveřejněno: 1. červenec 2016 Zobrazit citaci
Reference
- BAJTOŠ, J. Kapitoly zo všeobecnej didaktiky. Košice : EQUILIBRIA, s.r.o., 2007. ISBN 97880-89284-08-5.
- BAJTOŠ, J. Psychomotorická zložka osobnosti žiaka. Košice : EQUILIBRIA, s.r.o., 2007. ISBN 978-80-89284-07-8.
- BAJTOŠ, J. Didaktika vysokej školy. Bratislava: Vydavatelstvo právnickej literatury, IUKA EDITION, spol s r.o., člen skupiny Wolters kluwer, 2013. 1. vyd. 398 stran. ISBN 978-808078-652-6.
- HONZÍKOVÁ, J., BAJTOŠ, J. Didaktika pracovní výchovy na 1. stupni ZŠ. Plzeň : Západočeská univerzita, Fakulta pedagogická, 2004. - 120 s. - ISBN 80-7043-255-1.
- HONZÍKOVÁ, J. Pracovní výchova s didaktikou. Praha: UJAK, 2015. - 252 s. ISBN - 97880- 7452-111-9.
- SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha: Grada. 2011. ISBN 978-80-247-1821-7.
- ZORMANOVÁ, L. Obecná didaktika. Pro studium a praxi. Praha: Grada, 2014. ISBN 97880-247-4590-9.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.