Trendy ve vzdělávání, 2017 (roč. 10), číslo 1

TVV 2017, 10(1):77-86 | DOI: 10.5507/tvv.2017.011

Webové prostředí jako nástroj v moderním vzdělávání

RUDOLF Ladislav, BASLER Jaromír
Katedra technické a pracovní výchovy, Pedagogická fakulta OSU, Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP

V dnešní době žijeme v období informačních technologií a elektronické komunikace. Z tohoto důvodu musíme počítat s pronikáním těchto prostředků do oblastí vzdělávání. Příspěvek se zabývá využitím internetu a webového prostředí pro samostudium a výuku. Jedná se o soustředění odborného materiálu ve formě prezentací, knih, obrázků a článků do jednoho místa na webovém portálu. Výhodou tohoto webového prostředí je, že přes známou internetovou adresu se k výukovým materiálům snadno dostaneme. K tomu potřebujeme jen funkční internet a webovou adresu. V rámci pedagogického dotazníkového průzkumu jsou v příspěvku uvedeny výsledky, které vypovídají o přínosu výukového webového prostředí ve výuce odborných předmětů.

Klíčová slova: Informační technologie, elektronická komunikace, webové prostředí

Zveřejněno: 26. září 2017  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Ladislav, R., & BASLER, J. (2017). Webové prostředí jako nástroj v moderním vzdělávání. Trends in education10(1), 77-86. doi: 10.5507/tvv.2017.011
Stáhnout citaci

Reference

  1. Basler, J., Dostál J. (2016). Analysisofstudiesfocused on researchofcomputergames' influence withanaccent on education and people'spsychics. In: ICERI2016 Proceedings. Seville, SPAIN: 9th International ConferenceofEducation, Research and Innovation, s. 33-40. ISBN 978-84-617-5895-1. ISSN 2340-1095 Přejít k původnímu zdroji...
  2. Elektrické stroje a přístroje [online]. (2016). Ostrava: Ostravská univerzita [cit. 2017-04-08]. Dostupné z: http://projekty.osu.cz/irp2016/
  3. Chráska, M. (2016). Metody pedagogického výzkumu. Praha: GradaPublishing, a.s., vydání 2, s. 169-172. ISBN 978-80-247-5326-3
  4. Klement, M., Štencl J. (2012). Elektronický dotazníkový systém určený pro sběr výzkumných dat v rámci LMS. Trendy ve zdělávání, Olomouc, ročník 5, č. 1, s. 668, ISSN 1805-8949
  5. Rudolf, L., (2014). Výuka odborných předmětů s užitím prostředí Moodle. Technika a vzdelávanie. roč. 3, č. 2, s. 62-65. ISSN 1338-9742.
  6. Rudolf, L., (2015). Integrované výukové prostředky ve výuce. Trendy ve vzdělávání. Univerzita Palackého v Olomouci. s. 43-46. ISBN 978-80-87658-26-0.
  7. Rudolf, L., (2015). Tvorba multimédia a jeho užití v odborných předmětech. Konference MVVTP 2015. Univerzita Hradec Králové. Gaudeamus. s. 82-85. ISBN 978-80-7435-555-4.
  8. Rudolf, L., (2015). Užití multimédia s názvem "Přenosová soustava" v elektroenergetice. Dnešné trendy inovácií 5. s. 26-31.Lomza State University ofAppliedSciences. Polsko. ISBN 978-83-60571-36-1.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.