Trendy ve vzdělávání, 2017 (roč. 10), číslo 1
TVV 2017, 10(1):158-160 | DOI: 10.5507/tvv.2017.022
VÝHODY A VÝZVY VYUŽITÍ ICT NÁSTROJŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ
- Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc
Recenze knihy: Klement, M., Dostál, J. & Bártek, K. (2017). Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective. Olomouc: Palacký University, 170 s.
Klíčová slova: recenze, informační technologie, vzdělávání.
Zveřejněno: 26. září 2017 Zobrazit citaci
Reference
- Brdička, B. (2003). Role Internetu ve vzdělávání: studijní materiál pro učitele snažící se uplatnit moderní technologie ve výuce. Kladno: AISIS, 122 p.
- Dostál, J. (2009). Multimedia, hypertext and hypermedia teaching aids - current trend in education. In. Journal of Technology and Information Education, 3(1). Olomouc-EU, UP Publishing, pp. 45-56.
Přejít k původnímu zdroji...
- Klement, M., Dostál, J. & Bártek, K. (2017). Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers' Perspective. Olomouc: Palacký University, 170 p.
Přejít k původnímu zdroji...
- Wang, X., Dostál, J. (2016). Analysis of Options Promoting Education of English Through ICT. 2016 4th International Conference on Advances in Social Science, Humanities, and Management (ASSHM 2016). pp. 111- 115. DOI 10.12783/dtssehs/asshm2016/8343.
Přejít k původnímu zdroji...
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.