Trendy ve vzdělávání, 2017 (roč. 10), číslo 1

TVV 2017, 10(1):158-160 | DOI: 10.5507/tvv.2017.022

VÝHODY A VÝZVY VYUŽITÍ ICT NÁSTROJŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ

WANG Xiaojun
Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc

Recenze knihy: Klement, M., Dostál, J. & Bártek, K. (2017). Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective. Olomouc: Palacký University, 170 s.

Klíčová slova: recenze, informační technologie, vzdělávání.

Zveřejněno: 26. září 2017  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Xiaojun, W. (2017). VÝHODY A VÝZVY VYUŽITÍ ICT NÁSTROJŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ. Trends in education10(1), 158-160. doi: 10.5507/tvv.2017.022
Stáhnout citaci

Reference

  1. Brdička, B. (2003). Role Internetu ve vzdělávání: studijní materiál pro učitele snažící se uplatnit moderní technologie ve výuce. Kladno: AISIS, 122 p.
  2. Dostál, J. (2009). Multimedia, hypertext and hypermedia teaching aids - current trend in education. In. Journal of Technology and Information Education, 3(1). Olomouc-EU, UP Publishing, pp. 45-56. Přejít k původnímu zdroji...
  3. Klement, M., Dostál, J. & Bártek, K. (2017). Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers' Perspective. Olomouc: Palacký University, 170 p. Přejít k původnímu zdroji...
  4. Wang, X., Dostál, J. (2016). Analysis of Options Promoting Education of English Through ICT. 2016 4th International Conference on Advances in Social Science, Humanities, and Management (ASSHM 2016). pp. 111- 115. DOI 10.12783/dtssehs/asshm2016/8343. Přejít k původnímu zdroji...

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.