Trendy ve vzdělávání, 2016 (roč. 9), číslo 1
TVV 2016, 9(1):84-89 | DOI: 10.5507/tvv.2016.011
MOTIVAČNÍ ÚČINKY VÍCESLOŽKOVÉHO HODNOCENÍ STUDENTŮ V PREZENČNÍM STUDIU
- Katedra informatiky a přírodních věd VŠTE v Českých Budějovicích, Okružní 517/10, 370 01 České Budějovice, ČR
Příspěvek analyzuje studijní výsledky zimního semestru 2015 předmětu Fyzika v logistických procesech, porovnává výsledky denního a kombinovaného studia s analogickými výsledky v předchozím akademickém roce a předkládá možnost zvýšení efektivnosti výuky fyziky v navazujícím studiu logistiky používáním vícesložkového hodnocení aktivity studentů v denním studiu.
Klíčová slova: hodnocení, tvůrčí přístup, motivace, efektivnost výuky.
Zveřejněno: 1. červenec 2016 Zobrazit citaci
Reference
- DIVAN Aysha and Sam MASON, 2016. A programme-wide training framework to facilitate scientific communication skills development amongst biological sciences Masters students. Journal of Further and Higher Education 40(4), 543-567. ISSN: 0309877X
Přejít k původnímu zdroji...
- GAVALCOVÁ Tatiana, 2016. Výsledky učení, jeden příklad dobré praxe: aplikace v předmětech s matematickým obsahem. In Seminář pro pedagogické pracovníky [on-line], dostupné na http://www.msmt.cz/vzdelavani/vysoke-skolstvi/impuls-vysledky-uceni
- KRIEG Jaroslav a Dana SMETANOVÁ, 2015. Průběžné hodnocení fyzikálních znalostí. Trendy ve vzdělávání, 8(1), 241-244. ISSN 1805-8949.
- SMETANOVÁ Dana a Jana VYSOKÁ, 2014. Vztah studentů strojírenství k fyzice. In Sapere Aude 2014: sborník příspěvků. 1.vyd. Hradec Králové: Magnanimitas, 85-90, ISBN 978-8087952-03-0.
- SMETANOVÁ, Dana, 2015. Elektronické testování znalostí fyziky. Trendy ve vzdělávání, Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 8(1) 351-355. ISSN 1805-8949.
- VYSOKÁ, Jana a Dana SMETANOVÁ, 2014. Vztah studentů k přírodním vědám - matematice a fyzice. In Sapere Aude 2014: sborník příspěvků. 1.vyd. Hradec Králové: Magnanimitas, 97104, ISBN 978-80-87952-03-0.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.