Trendy ve vzdělávání, 2016 (roč. 9), číslo 1
TVV 2016, 9(1):205-210 | DOI: 10.5507/tvv.2016.028
EVALUACE VÝUKY TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ NA FVTM UJEP
- Katedra technologií a materiálového inženýrství, Fakulta výrobních technologií a managementu, Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem Pasteurova 7, 40096, Ústí nad Labem, ČR
Článek pojednává o evaluaci výchovného efektu zapamatování exaktního technického a přírodovědného učiva, když je výuka vztažena k praktickým a snadno ověřitelným příkladům.
Klíčová slova: technické vzdělávání, efekt zapamatování si učiva, interdisciplinarita
Zveřejněno: 1. červenec 2016 Zobrazit citaci
Reference
- HUTCHINSON, T. Introduction to Project Work, 1991. Oxford: Oxford University.
- JORVIS, P. Proffesional education. 1989. London: Groom Heln
- NOVOVOTNÝ, J. Technical education and conditions of technical education as a means to develop creativity. In Journal of Technology and Information Education, Ročník 7; Číslo 1, Olomouc: UP, 2015, ISSN 1803-537X-1. (s. 100 - 104)
Přejít k původnímu zdroji...
- NOVOTNÝ, J.; HONZÍKOVÁ, J., MACH, P. Alternativní přístupy k technické výchově. 1. vyd., Plzeň: ZČU, 2008. 264 s., ISBN 978-80-7043-626-4
- ZUKERSTEIN, J. Aktivizační metody a jejich význam. In Modernizace výuky v technicky orientovaných oborech a předmětech. Olomouc, UP 1999, s. 135-137.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.