Trendy ve vzdělávání, 2016 (roč. 9), číslo 1

TVV 2016, 9(1):205-210 | DOI: 10.5507/tvv.2016.028

EVALUACE VÝUKY TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ NA FVTM UJEP

NOVOTNÝ Jan
Katedra technologií a materiálového inženýrství, Fakulta výrobních technologií a managementu, Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem Pasteurova 7, 40096, Ústí nad Labem, ČR

Článek pojednává o evaluaci výchovného efektu zapamatování exaktního technického a přírodovědného učiva, když je výuka vztažena k praktickým a snadno ověřitelným příkladům.

Klíčová slova: technické vzdělávání, efekt zapamatování si učiva, interdisciplinarita

Zveřejněno: 1. červenec 2016  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
NOVOTNÝ, J. (2016). EVALUACE VÝUKY TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ NA FVTM UJEP. Trends in education9(1), 205-210. doi: 10.5507/tvv.2016.028
Stáhnout citaci

Reference

  1. HUTCHINSON, T. Introduction to Project Work, 1991. Oxford: Oxford University.
  2. JORVIS, P. Proffesional education. 1989. London: Groom Heln
  3. NOVOVOTNÝ, J. Technical education and conditions of technical education as a means to develop creativity. In Journal of Technology and Information Education, Ročník 7; Číslo 1, Olomouc: UP, 2015, ISSN 1803-537X-1. (s. 100 - 104) Přejít k původnímu zdroji...
  4. NOVOTNÝ, J.; HONZÍKOVÁ, J., MACH, P. Alternativní přístupy k technické výchově. 1. vyd., Plzeň: ZČU, 2008. 264 s., ISBN 978-80-7043-626-4
  5. ZUKERSTEIN, J. Aktivizační metody a jejich význam. In Modernizace výuky v technicky orientovaných oborech a předmětech. Olomouc, UP 1999, s. 135-137.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.